Generelle oplysninger
AMOK1
CVR-nr. 20378883
Runegårdsvej 2
8270 Højbjerg
Email: amok1@amok1.dk
Telefonnummer: 9397 2014
Alle aftaler indgås på dansk
Fortrydelsesretten gælder for private forbrugere, der handler via www.amok1.dk. Fortrydelsesretten gælder ikke for erhvervsdrivende eller offentlige virksomheder og institutioner mv.
Betaling
Vi modtager betaling med VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard og MobilePay.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Levering
Vi afsender varen hurtigst muligt indenfor 1-2 hverdage. Er varen ikke på lager, vil kunden blive kontaktet.
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK). Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Kunden vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet.
Fragt leveres med DAO eller Postnord til hele Danmark. Fragtprisen fremgår af bestillingssiden.
Leveringstiden forventes at være 2-3 hverdage.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Besked skal sendes til mail amok1@amok1.dk. I din besked skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Fortrydelsesretten bortfalder når en evt. plomblering er brudt. Det fremgår af varebeskrivelsen om varen er plomberet
Vedrørende digitale varer
Der er ikke fortrydelsesret ved køb af digitale varer, så som opskrifter, der ikke leveres som et fysisk medie, hvis du har givet dit samtykke til, at levering sker inden udløbet af fortrydelsesfristen, og at du derved mister din fortrydelsesret. Fortrydelsesretten bortfalder, når du klikker på det tilsendte mail og download er påbegyndt.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi tilbageholder tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
AMOK1
Runegårdsvej 2
8270 Højbjerg
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
AMOK1
Runegårdsvej 2
8270 Højbjerg
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt og kopi af faktura skal medsendes.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos AMOK1 og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til AMOK1 på amok1@amok1.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet via www.naevneneshus.dk.
Handelsbetingelserne er senest opdateret den 28.10.2024